Pneu Maxx a finalizat contractul de exclusivitate devenind reprezentantul comercial al brandului premium japonez, la aproape un an de la inceperea negocierilor privind importul anevelopelor de camion Yokohama.

Anul acesta s-au realizat primele comenzi de cateva mii de unitati, fiind creat un stoc care include absolut toata gama “grea” a producatorului.

Pneu Maxx se asteapta ca dupa primul an de activitate comerciala sa importe pe piata autohtona peste 10.000 de unitati de anvelope Yokohama pentru camion.

Compania si-a propus pentru acest an o cifra de afaceri de peste 16 milioane de euro, cu peste 20% mai mult fata de anul trecut. Cresterea se bazeaza pe extinderea portofoliului de branduri si pe extinderea retelei de distributie.

Citeste si:

Pneu Maxx mizeaza pe vanzarea a circa 80.000 de anvelope in 2009, mentinand tendinta crescatoare anuala si urmareste atingerea unei cote de 20% din piata, fata de 16% cat detine in prezent.

La nivel mondial, Yokohama si-a fixat o tinta de vinzari de 3,4 milioane unitati anvelope de camion in 2009 si o cifra de afaceri de peste 500 milioane euro in acest segment.

Pentru Europa, compania japoneza are in plan vanzarea a 200.000 de unitati in acest an si de pana la 250.000 de unitati in urmatorii doi ani.