Pe locul trei in preferintele europenilor sunt masinile gri cu 18% din livrari, urmate de cele albastre cu 13% din vanzari si albe cu 10%.

Urmatoarele pozitii sunt ocupate de autoturismele de culoare rosie cu 7%, bej cu 4%, verde cu 2%, galben cu sub 1%.

Majoritatea europenilor doresc masini cu vopsea metalizata.

“Preferintele din prezent vor fi puternic influentate de conceptele ecologice, cererea va continua pentru culorile luminoase”, a precizat Elke Dirks, color designer DuPont Europe.

Citeste si:

Americanii, indienii, japonezii si mexicanii vor masini albe, in timp ce chinezii si rusii prefera argintii.

In Romania, DuPont desfasoara activitati in domenii variate ca agricultura, nutritie, industria auto, constructii, dar si consultanta. Una din cele mai importante investitii DuPont este o facilitate de productie de prumb si flarea soarelui in Ganeasa, langa Bucuresti, pentu care s-au alocat 26 milioane dolari.

DuPont este o companie bazata pe produse si servicii stiintifice, infiintata in 1802 si prezenta in peste 70 de tari cu o larga gama de produse si servicii inovative pentru agricultura, constructii, comunicatii sau transport. Anul trecut, compania a investit 1,3 miliarde de dolari in cercetare si dezvolare si a inregistat venituri de 29,4 miliarde dolari.