Citroen Romania, importatorul general al marcii franceze, ofera incepand cu aceasta saptamana posibilitatea de a achizitiona un vehicul cu discount pe site-ul companiei prin serviciul eSales.
„Citroen ofera potentialilor clienti, in premiera pentru domeniul auto din Romania, posibilitatea de a-si achizitiona un vehicul la un pret foarte atractiv prin intermediul website-ului sau”, au precizat reprezentantii companiei.

Noul serviciu se numeste eSales, si permite celor interesati de achizitionarea unui vehicul marca Citroen sa isi aleaga o masina cu discount, valabil doar pe o anumita perioada, inainte de a ajunge in showroom-ul dealer-ului Citroen.

Timp de cateva zile, pe website-ul Citroen Romania, in sectiunea eSales, este disponibila o lista restransa de vehicule carora li s-a aplicat o reducere exceptionala.

Clientul isi poate rezerva unul dintre acestea pe internet, iar comanda lui este automat expediata celui mai apropiat dealer Citroen care il va contacta pentru a finaliza achizitia.

Prima promotie eSales are loc pe 19 ianuarie 2009, iar discount-urile oferite sunt valabile timp de 2 zile. Lista cuprinde 17 vehicule: C1, C3, C4, Grand C4 Picasso, Nemo combi si Noul Berlingo combi.

Citroen Romania, importatorul general al marcii franceze, lanseaza anul acesta noul Citroen C1 facelift pe piata romaneasca si C3 Picasso.

Vanzarile Citroen in Romania s-au situat anul trecut in jurul a 4.000 de automobile, reprezentand o cota de piata de 1,21%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri