Volkswagen Autovehicule Comerciale a vandut anul trecut peste 500.000 de vehicule la nivel mondial, in crestere cu 2,9% fata de 2007, potrivit Porsche Romania.
"In ciuda dificultatilor si tendintelor pietei, in ultimele sase luni ale anului trecut am obtinut cel mai bun nivel de vanzari atins vreodata in istoria companiei. Ne mentinem obiectivele noastre pe termen lung, de a vinde 750.000 vehicule comerciale usoare in anul 2018 ", a declarat Stephan Schaller, CEO al Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Marca a realizat cresteri in special in principalele piete din Europa si America de Sud.

Gama T5 (Transporter si Multivan) a avut cele mai multe vanzari de 178.000 livrari, iar Caddy a atins 151.570 de vehicule livrate in 2008. Crafter a fost vandut in 2008 in 51.100 unitati.

Modelele Saveiro si T2, fabricate in Brazilia, au crescut pana la un total de 67.270 unitati. In 2008, VW a vandut 45.780 camioane si 9.280 autobuze.

Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a extins ajungand lider in vanzari in Europa cu 332.372 vehiculele comerciale usoare, in crestere cu 1,1% fata de 2007.

Cele mai importante piete au fost Germania cu 124.850 livrari (+2,3%), Franta (+5,3%) si Italia (+14,3%). In Europa Centrala si de Est au crescut livrarile cu 22% pana la aproximativ 49.000 de vehicule.

In America de Sud, livrarile au crescut cu 18,6%, pana la 119.100 unitati. In principalele piete din Brazilia au fost vandute 105.620 unitati (+23,7%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri