Constructorul de automobile Dacia intentioneaza sa exporte in acest an 75% din productie, a declarat directorul general Dacia Renault, Francois Fourmont.
"In acest an, 75% din productia Dacia va fi exportata. Compania va traversa mai bine criza decat multi alti producatori, deoarece situatia creata pe pietele auto a schimbat preferintele consumatorilor din tarile asa-zis bogate", a spus Francois Fourmont, citat de NewsIn.

Acesta a adaugat ca printre masurile de a iesi din criza, Dacia a optat pentru reducerea cheltuielilor, pastrarea cash-flow-ului si viziunii afacerii pe termen mediu.

De asemenea, bugetul investitiilor pentru grupul Renault din Romania a fost redus anul acesta la jumatate, pana la 200 milioane de euro. Fourrmont a subliniat ca s-au pastrat investitiile pe produse si pentru centrul de cercetare de la Titu.

Potrivit raportului financiar al companiei Dacia, producatorul auto a realizat in 2008 o cifra de afaceri de peste 7,64 miliarde lei, mai mare cu 10% fata de anul anterior, cresterea inregistrata fiind datorata in special vanzarilor auto la export, in timp ce vanzarile pe piata interna au scazut.

Renault SA, cu sediul social in Franta, care detine pachetul majomiritar de actiuni la S.C. Automobile Dacia S.A. (99,43%), este detinatoarea a multiple filiale, impreuna formand un grup multinational (Renault, Dacia, Samsung)Dacia este a doua marca a Grupului Renault, iar Romania reprezinta a sasea piata a Grupului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri