Masina are patru usi si cinci locuri si nu are air-baguri, aer condtionat si nici aparat de radio, conform NewsIn.
Lansarea modelului s-ar putea sa nu fie suficienta pentru a revigora situatia companiei Tata Motors, afectata de datorii mari si de scaderea vanzarilor. Tata Motors a avut pierderi de 2,63 miliarde rupii in perioada octombrie-decembrie.

Producatorul auto se confrunta cu dificultati, de asemenea, in ceea ce priveste refinantarea a 2 miliarde dolari din creditul de 3 miliarde dolari contractat pentru achizitia din iunie a marcilor Jaguar si Land Rover de la Ford Motor.

Tata Motors a fost afectat de criza mondiala, care a lovit puterea de cumparare a economiei indiene si a ingreunat accesul oamenilor la imprumuturi pentru cumpararea de masini.

In plus, lansarea survine cu o intarziere de sase luni - fusese programata anterior pentru octombrie 2008 -, ca urmare a unei dispute legate de amplasamentul unde urma sa aiba loc productia. Tata si-a mutat fabrica din Bengalul de Vest, ca urmare a unui conflict din cauza terenurilor cumparate de la fermieri si a amplasat uzina de productie la Gujarat.