Modelul aduce doua premiere importante pentru BMW, primul motor cu 12 cilindri, TwinTurbo si High Precision Injection, precum si prima cutie de viteze automata cu 8 trepte.

Dezvoltat ca un propulsor complet nou, noul V12 are o putere maxima de 400 kW/544 cp la o turatie de 5.250 rpm, cu un nivel maxim al cuplului motor de 750 Newton-metri, disponibil de la 1.500 rpm.

Noul BMW 760i, precum si noul BMW 760Li, au un ampatament extins in zona locurilor din spate cu 14 centimetri.

Pentru BMW 760i, acceleratia la 100 km/h cu start de pe loc se realizeaza in 4,6 secunde, iar consumul mediul de combustibil in ciclul de testare EU este de 12,9 litri/100 kilometri. La reducerea consumului de combustibil al masinilor, inginerii BMW au tinut cont de standardele de emisii EU5.

Noul propulsor V12 dispun de o capacitate cilindrica de 5.972 cmc, ceea ce repezinta acelasi volum pe care il avea si unitatea anterioara.

Tehnologia TwinPower Turbo si High Precision Injection sunt combinate la noul BMW 760i si noul BMW 760Li cu noua cutie de viteze automata cu opt trepte, care isi face astfel debutul mondial in cadrul unui model BMW de serie.

Cutia incorporeaza patru angrenaje simple si cinci elemente de schimbare a treptelor.

Introducerea primei cutii de viteze automate cu opt trepte la BMW 760i si BMW 760Li marcheaza inceputul unei schimbari de generatii in domeniul sistemelor de transmisie a puterii.

Noua transmisie poate fi combinata cu orice tip de motor si nivel de performanta si poate fi integrata nu doar la modelele cu transmisie spate, ci si la cele cu tractiune integrala.

In acelasi timp, transmisia automata cu opt trepte poate fi combinata cu transmisia hibrid, ca parte a tehnologiei Active Hybrid de la BMW, care combina un motor pe benzina, cu opt cilindri, cu unul electric. Acest concept de transmsiei va fi introdus in productia de serie o data cu primul model hibrid al gamei BMW Seria 7 in cursul anului 2009.