Vanzarea activelor se va face catre un consortiu la care Fiat va detine 20% putand ajunge la 35%, guvernele SUA si Canadei vor avea 12%, iar sindicatul UAW va avea 68%.

Noul Chrysler va incepe imediat operatiunile. Curtea Suprema de Justitie a respins cererile creditorilor care doreau anularea tranzactiei, considerand ca cererile fondurilor de pensii din Indiana nu sunt intemeiate.

In luna mai, vanzarile Chrysler au coborat cu 46,3%, inregistrand o cota de piata de 10%, in scadere de la 15% in urma cu un an. Compania s-a clasat pe locul cinci pe piata americana dupa GM, Toyota, Ford si Honda.

Chrysler va incepe sa vanda primele masini peste un an si jumatate. Dealerii Chrysler ar putea comercializa modelul Fiat 500, insa va dura cateva luni pana emisiile si sistemele de siguranta vor fi adaptate la cerintele americane.

Alianta Fiat-Chrysler se plaseaza pe locul sase in lume, cele doua companii cumuland vanzari de 4,5 milioane de masini anual.

Chrysler, care era unul dintre cei trei mari producatori auto americani, alaturi de Ford si General Motors (GM), a inaintat pe 30 aprilie cerere pentru intrarea in faliment.