Pierderea neta s-a cifrat la 1,06 miliarde euro, sau 99 centi pe actiune, comparativ cu perioada similara din 2008, cand grupul inregistrase un profit de 1,4 miliarde euro, sau 1,4 euro pe actiune.

Pierderea a fost insa sub aseptarile analistilor chestionari de Bloomberg, care mizau pe pierderi de 1,14 miliarde euro.

Veniturile companiei au scazut cu 25%, la 19,6 miliarde euro, potrivit NewsIn.

Programele guvernamentale din Germania, Italia si Franta au temperat scaderea vanzarilor auto in 2009, dupa ce livrarile din Europa pentru intreg segmentul au scazut in 2008 cu cel mai ridicat nivel din ultimii 15 ani.

Cota de piata a Mercedes-Benz in Europa, principala sa piata, a scazut la 4,1% in prima jumatate a anului, de la 4,5% in perioada similara din 2008.

"Am reusit sa ne imbunatatim castigurile in al doilea trimestru, fata de primul", a declarat directorul executiv al Daimler, Dieter Zetsche.

Compania are 41.000 de angajati, care muncesc cu 10% mai putine ore, in timp ce in aprilie numarul angajatilor se ridica la 68.000.