Constructorul american de motociclete Harley-Davidson isi va vinde divizia italiana MV Agusta, pe care a cumparat-o in urma cu aproximativ un an, si va inceta productia marcii Buell, pentru a se concentra numai asupra modelelor Harley-Davidson.
Intr-un comunicat publicat joi, constructorul italian a anuntat ca Harley-Davidson "si-a prezentat strategia viitoare, axata pe crestere prin intermediul unei singure marci" si a decis sa vanda MV Agusta si sa opreasca productia marcii americane Buell., potrivit NewsIn.

Harley-Davidson si-a anuntat decizia cu ocazia prezentarii rezultatelor financiare din al treilea trimestru. In aceasta perioada, profitul net a scazut cu 84%, la 26,5 milioane dolari, de la 166,5 milioane dolari in al treilea trimestru din 2008.

"Obiectivul nostru, in momentul in care am preluat MV Agusta, anul trecut, era de a ne consolida prezenta in Europa. Chiar daca nivelul cresterii din Europa si din alte piete ramane important, credem ca axarea exclusiva pe marca Harley-Davidson este cea mai buna solutie pentru crestere", a explicat Matt Levatich, presedinte si director al operatiunilor Harley-Davidson Motor Company.

Harley-Davidson cauza un cumparator pentru MV Agusta, ce are sediul in nordul Italiei, pentru a "continua dezvoltarea marcii", mai arata comunicatul.

Harley-Davidson a cumparat MV Agusta in august 2008, pentru 70 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri