Premio Service, inaugurat in ianuarie in urma unei investitii de un milion euro la Galati, este al treilea magazin-service greenfield din franciza si al saselea centru Premio din tara.

Cu o suprafata totala de 3.100 mp, din care sunt alocati 600 mp service-ului, 200 mp receptiei si alti 2.000 mp depozitului de anvelope, magazinul-service Premio inaugurat in Galati dispune de 4 rampe de lucru pentru autoturisme si una pentru camioane.

Incepand cu al doilea trimestru al anului trecut, compania Goodyear a demarat oficial programul de franciza Premio, prin care si-a extins parteneriatele unice pe care le detine in cele doua tari pe care le gestioneaza, Romania si Bulgaria. Noua strategie de afaceri pentru piata din regiune a atras o valoare a investitiilor de aproximativ 3 milioane de euro.

„In opt luni de zile am realizat o masa critica de 9 magazine-service Premio din 15 targetate pentru anul trecut, din care sase in unele din cele mai importante orase din Romania”, a precizat Ovidiu Balan, director general pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.

Lantul de magazine-service Premio a fost introdus oficial pe piata locala a service-ului si retail-ului de anvelope in luna mai a anului trecut prin partenerul francizei de la Goodyear din Deva. Alte cinci centre Premio sunt active in Bucuresti, Ramnicu Valcea, Timisoara, Ploiesti si Galati. Dintre acestea, trei sunt centre greenfield a caror valoare totala a investitiei se ridica la aproape 2 milioane de euro (Premio Dumivest Timisoara cu o investitie de aproximativ 500.000 euro, Premio Speed Ploiesti cu o valoare a investitiei de 500.000 euro si Premio Nalba Galati cu o valoare a investitiei de 1.000.000 euro).

Magazinele-service Premio ofera anvelope si accesorii, serviciile auto acoperind atat serviciile de montare si demontare anvelope, cat si servicii de geometrie si directie.

Prin introducerea conceptului Premio pe piata locala a service-ului
si retailului de anvelope, dezvoltarea lantului de franciza de la Goodyear a adus investitii de peste 2,5 milioane de euro in infrastructura, utilaje si personal, contribuind la cresterea calitatii serviciilor din domeniu.

Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor in sistem franciza.