Modelul nipon EX, adus pe piata locala de AutoItalia Group, dispune de un motor V6, de 3,7 litri si 320 CP, capabil sa atinga 100 km/h in 6,4 secunde, viteza maxima fiind de 240 km/h.

Crossover-ul EX ofera aceleasi senzatii tari ca si celelalte modele Infiniti prezente pe piata romaneasca, SUV-ul FX50, G37 Sedan si G37 Coupe.

Motorul Euro 5 cu tehnologia WEL (Variable Valve Event and Lift) ofera acceleratii puternice pe toata plaja de turatie. Consumul in extraurban inregistrat de EX37 a fost de 9 litri la 100 km.

Transmisia automata cu 7 trepte schimba fara sa iti dai seama daca nu conduci sportiv, insa la o apasare mai accentuata se transforma rapid si foloseste toti cei 320 de cai. Sistemul de tractiune 4×4 este permanent, pierderile de aderenta fiind corectate rapid prin distributia 50:50.

EX are un design aparte, automobilul de 4,63 metri lungime pare compact din laterala, datorita profilului dinamic de coupe. Designul exterior include multe elemente caracteristice Infiniti cum ar fi o grila dublu-arcuita, faruri mari de forma L, stopuri Led si esapament dublu cromat.

Impresionant este si interiorul premium, care a fost realizat cu multa atentie, totul se imbina perfect, iar materialele sunt de calitate, extrem de placute la atingere. Iluminarea plansei de bord este electroluminiscenta Fine Vision.

Modelul de test Infiniti EX37, in echipare GT, vine cu scaune electrice din piele cu doua memorii (scaunul soferului este reglabil electric pe 10 directii, iar cel al pasagerului pe 8 directii), sistemul Around View Monitor (AVM – Monitor Vedere Perimetrica) - 4 camere video ofera o privire panoramica prin alaturarea imaginilor fata, spate si lateral, sistemul audio Bose, sistem de navigatie, jante de 18 inci din aliaj usor, senzor de ploaie si lumini, cruise control, geamuri spate fumurii.

EX poate stoca pana la 300 de CD-uri pe dispozitivul Music Box Infiniti de 10 GB. De asemenea, este disponibila conectivitatea Bluetooth, precum si portul USB.

Dotarile standard includ cheia I-Key cu acces inteligent si dispozitivul de pornire a motorului prin apasarea unui buton.

Bancheta spate este electrica, putand fi rabatata sau adusa in pozitia initiala prin apasarea unui buton.

Vopseaua este rezistenta la zgarieturi, repara automat micile zgarieturi atunci cand este expusa la caldura.

La un pret sub 49.850 euro cu TVA pentru versiunea de top, EX37 GT face fata usor concurentei germane BMW X3, Audi Q5 si Mercedes GLK. Toti concurentii au mai putini cai putere la motorizarea de varf pe benzina, iar la aceleasi dotari sunt mult mai scumpi.

Pretul de pornire pentru EX este de 48.000 euro cu TVA. Mai multe informatii despre SUV-ul Infiniti EX37 GT sunt disponibile aici

Detalii tehnice
Infiniti EX37 GT

Motor: 3.7 V6 benzina
Transmisie automata cu 7 trepte
Putere maxima: 320 CP/7.000 rpm
Cuplu maxim: 360 Nm/5.200 rpm
Viteza maxima: 240 km/h
Acceleratie (0-100 km/h): 6,4 s
Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 16/ 8,6/ 11,3
Capacitate rezervor: 80 litri
Lungime: 4,63 metri
Latime: 1,80 metri
Inaltime: 1,58 metri
Garda la sol: 15 cm
Emisii CO2 g/km: 265 g/km
Masa proprie (kg) 1.876

Test Drive Wall-Street: Infiniti FX50 S

Test Drive Wall-Street: Infiniti FX50 S