Noul Qashqai are un pret de pornire de 16.990 euro cu TVA pentru echiparea Visia 1,6 115 CP, dotata standard cu ABS+EBD+asistenta la franare, airbaguri frontale, laterale si cortina, sistem ISOFIX, tetiere fata active, aer conditionat, radioCD MP3, comenzi audio pe volan, Bluetooth, cruise control+limitator de viteza, computer de bord, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice incalzite, scaun sofer reglabil pe inaltime.

Noul Qashqai+2 costa de la 18.990 euro cu TVA.

Toate cele trei variante de echipare, Visia, Acenta si Tekna prezinta echipamente in plus fata de prima generatie.

Gama cuprinde doua versiuni de caroserie, Qashqai+2 fiind versiunea mai lunga, cu ampatament mai lung, 7 locuri si portbagaj cu capacitate mai mare.

Tractiunea 2WD este disponibila pentru toate cele patru motorizari, doua benzina si doua diesel: 1,6 115 CP; 2,0 140 CP; 1,5 dCi 105 CP; 2,0 dCi 150 CP.


Tractiunea All Mode 4x4i este destinata versiunilor 2,0 140 CP si 2,0 dCi 150CP.

Transmisia automata, disponibila la motorizarile 2,0 140 CP (CVT) si 2,0 dCi 150 CP (6 trepte) se regaseste atat in combinatie cu tractiunea 2WD cat si cu tractiunea 4x4 la motorizarea pe benzina, in timp ce la motorizarea diesel poate fi obtinuta doar in combinatie cu tractiunea 4x4.

Proiectat si construit in Europa, Nissan Qashqai s-a lansat in 2007. Peste 80% dintre clientii acestui model se adresau pentru prima data marcii Nissan. La sfarsitul lui 2008, versiunea Qashqai+2, cu ampatament mai lung si 7 locuri, a completat gama.

Designul a fost restilizat, cele mai evidente modificari fiind aduse partii frontale, acum mai agresiva. Noile grupuri optice posterioare in forma de bumerang utilizeaza tehnologia LED iar eleronul spate a fost reprofilat. Noul model are stopuri cu LED-uri si jante din aliaj de 17 inch.

Modificarile de stil si cele tehnice (deflectoare noi, panouri de protectie a motorului testate in tunelul aerodinamic) au dus la scaderea coeficientului de penetrare aerodinamica de la 0,34 la 0,33.

Trenul de rulare cu suspensii anterioare McPherson si posterioare Multilink a fost adaptat.

Insonorizarea habitaclului a facut de asemenea obiectul perfectionarii crossover-ului, iar rezultatul este perceptibil nu doar din punctul de vedere al zgomotului motorului, acum si mai bine filtrat ci si la trecerea prin zone cu apa si pietris, pasajele rotilor fiind acum mai izolate de sunetele caracteristice rularii pe suprafete neregulate.

Pentru plansa de bord s-a folosit un material izolant nou, tot noi sunt chederele si garniturile portierelor si geamurilor.

Noul model are pragurile si partile inferioare ale habitaclului iluminate. Calitatea finisajelor a crescut iar tapiseriile si culorile sunt noi. Crossover-ul vine cu doua noi nuante de caroserie: Rosu Magnetic si Gri Titanium.

Computerul de bord ofera toate informatiile pe un ecran TFT. Sistemul de navigatie a fost integrat in consola centrala si este disponibil sistemul audio Bose. Noul sistem de climatizare HVAC este mai puternic.

In weekendul 26-28 martie, concesionarii Nissan din Romania organizeaza operatiunea “Porti deschise” pentru noul Qashqai.

Din luna ianuarie a anului 2003, Renault a preluat importul si distributia vehiculelor Nissan in Romania, in cadrul aliantei Renault-Nissan.