Recunoasterea si premierea dealerului iesean a avut loc in cadrul celei de-a cincea editii a Premiilor Europene pentru Excelenta in Satisfactia Clientilor Toyota Ichiban, organizata cu ocazia conferintei Distribuitorilor Europeni, la Paris, la sediul Le Rendez-Vous Toyota.

Aproximativ 2.600 de retaileri din intreaga Europa au fost evaluati pe baza rezultatelor unui studiu privind satisfactia clientilor, introdus pentru prima oara de Toyota Motor Europe in 2006.

Criteriile pe baza carora au fost evaluati participantii s-au incadrat in doua categorii – satisfacerea clientilor in momentul vanzarii si satisfactia post-vanzare.

“Sintagma clientul pe primul loc ramane pentru noi un punct de reper din filozofia Toyota. Va asigur ca toti membrii echipei Toyota depun toate eforturile pentru a livra cele mai bune servicii si pentru a oferi deplina satisfactie pentru clienti. Castigatorii acestei editii sunt cei mai buni dintre cei buni, intrucat satisfacerea deplina a clientilor reprezinta un principiu al activitatii lor cotidiene”, a declarat Tadashi Arashima, CEO si presedinte al Toyota Motor Europe.

Companiile castigatoare au fost selectate pentru performante exceptionale in termeni de satisfactie la vanzare si service. Dealerul Toyota Mega Auto a dovedit grija fata de modul in care clientii sunt primiti in showroom, li se prezinta masinile la drive test si le sunt predate autoturismele. Au fost evaluate, de asemenea, precizia si punctualitatea livrarii si a actiunilor de follow-up.

Termenul “Ichiban” este cuvantul japonez provenit din sloganul Toyota - “Okyakusama Ichiban”, care inseamna “Clientul pe primul loc”. “Ichiban” se traduce prin “numarul unu” sau “primul”.

Toyota Motor Europe NV/SA (TME) coordoneaza activitatea de vanzari si marketing a vehiculelor Toyota si Lexus, a pieselor de schimb si accesoriilor, precum si operatiunile Toyota de productie si inginerie.

Toyota are 80.000 de angajati in Europa, direct si indirect, si a operat investitii de peste 7 miliarde Euro din 1990. Oparatiunile Toyota in Europa sunt sustinute de o retea format din 30 de companii nationale din 56 de state, un total de 3.000 de showroom-uri si noua fabrici. In 2009, Toyota a vandut 882.000 de unitati Toyota si Lexus in Europa.