Profitul net s-a dublat fata de anul trecut, atingand 2,52 trilioane de woni in prima jumatate a anului, fata de 1,04 trilioane de woni obtinuti in anul anterior, si s-a datorat cererii intense inregistrate de pe pietele straine, gamei de produse imbunatatite si castigurilor de capital obtinute prin filialele straine.

Vanzarile au crescut cu 27,4 procente, la 18 trilioane de woni, fata de 14,1 trilioane de woni obtinuti anul trecut, in timp de profitul din operatiuni a crescut cu 93,1 procente, la 1,57 trilioane de woni.

Hyundai a consemnat rezultate pozitive datorita pietei sale de desfacere pe care opereaza si portofoliului de produse diversificate.

Citeste si:

Pentru a-si asigura profitabilitatea, Hyundai isi va consolida vanzarile pentru noul model Sonata si ix35 si va lansa cateva modele noi in a doua jumatate a anului, incepand cu noul Avante care va debuta pe piata coreeana.

Cererea pe pietele mature precum S.U.A. a contribuit, de asemenea, la cifra de vanzari atinsa in primul semestru, in timp ce cererea continua de pe pietele emergente a sporit suplimentar vanzarile.