Jaguar, brandul premium al producatorului auto Ford Motor nu este de vanzare, a declarat Lewis Booth, presedintele grupului Ford, informeaza agentia de presa Reuters. Astfel, acesta neaga zvonurile din piata auto care sugerau vanzarea diviziei Jaguar pe fondul dorintei de revigorare a situatiei financiare a companiei.

“ Nu exista nici un sambure de adevar in aceste zvonuri persistente,” a declarat Lewis Booth. In ultimul timp, conform unor surse din piata, producatorul auto francez Renault s-a aratat interesat de preluarea diviziei Jaguar.

Anul acesta, divizia auto a Ford din Europa se asteapta la un profit inainte de aplicarea taxelor cuprins intre 100 si 200 de milioane de dolari. Totodata. Pe de alta parte, compania Ford nu a dezvaluit nivelul contributiei financiare pe care Jaguar o are la brandurile europene de masini de lux .

Citeste si:

Una din masurile de refacere a situatiei financiare a grupului Ford consta in renuntarea la aproximativ 2600 de locuri de munca. Majoritatea disponibilizarilor se vor produce prin voluntariat, cei care urmeaza sa plece primin pachete salariale compenstorii.

"Aceasta divizie se afla intr-un moment de rascruce", a afirmat recent Andrew Wright, specialist al CSM Worldwide. Au nevoie de fonduri mult mai consistente decât detin acum, insa Ford ezita sa faca noi investitii pe acest segment ", a adaugat acesta.