Marca sud-coreeana a fost evaluata la 5 miliarde de dolari.

Hyundai s-a clasat pe locul 65 din 100 de marci, inregistrand o crestere constanta fata de pozitia 84 obtinuta in anul 2005.

„O analiza mai amanuntita arata ca Hyundai a inregistrat succese in categoriile functionale, precum calitatea si designul, prezinta o noua gama de autovehicule si a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internationala in timpul Cupei Mondiale si al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.

De fapt, prestigiul marcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele piete auto, precum China si S.U.A., dar si pe pietele emergente, datorita portofoliului diversificat si actiunilor agresive de marketing.

Citeste si:

In S.U.A, noul model Sonata, a propulsat Hyundai catre un volum record de vanzari, in timp ce, in China, Hyundai si-a dublat vanzarile in anul 2009 prin comparatie cu anul precedent acestuia.

Hyundai continua sa realizeze investitii majore in programe inovatoare de marketing care vizeaza consolidarea marcii si va continua sa introduca noi modele care reflecta cea mai recenta filozofie de design – ‘fluidic sculpture’.