Renault a anuntat la inceputul acestei saptamani lansarea versiunii facelift pentru a doua generatie Megane. Operatiunea de facelift vizeaza 6 versiuni de caroserie: Hatch, Sport Hatch, Sport Saloon, Sport Tourer, Coupé-Cabriolet si Megane Renault Sport.

Daca retusurile exterioare nu sunt dintre cele mai spectaculoase, acest facelift atrage cu adevarat atentia prin noua gama de motorizare, toate propulsoarele indeplinind normele Euro 4. Gama diesel s-a extins prin introducerea versiunii de 150 CP a celei mai noi generatii 2.0 dCi, un adevarat punct de referinta in ceea ce priveste performanta si consumul (5,4 litri la 100 km, in ciclu combinat). In ceea ce priveste motorul 1.9 dCi, puterea acestuia a crescut pana la 130 CP, ceea ce-i permite cea mai buna acceleratie de la 0 la 100 km/ora din clasa sa: doar 8,7 secunde!

De asemenea, motorizarea diesel a fost extinsa prin introducerea versiunilor de 85 si 105 CP ale motorului 1.5 dCi, cea de-a doua fiind cu cel mai bun raport putere-consum-emisii CO2 de la clasa ei. Megane II dispune si de o mare varietate de motoare pe benzina, incepand cu 1.4 16V (100 CP) si 1.6 16V (110 CP), continuand cu 2.0 16V (135 CP) si 2.0 T (165 CP) si pana la 2.0 16V Turbo (225 CP), acesta din urma fiind disponibil pe Megane Renault Sport.
Renault Megane continua sa aiba un nivel de echipare bun, toate versiunile fiind dotate cu ultima generatie ABS de la Bosch (8.0), completata de sistemele de distribuire electronica a fortei de franare (EBD) si asistare la franare de urgenta. In functie de nivelul de echipare, sunt disponibile si alte sisteme de gestionare electronica (ESP, ASR, MSR).

Megane sta foarte bine si la capitolul siguranta. Versiunea hatchbach a fost, de altfel, primul model categoria sa care a primit 5 stele la crash-testele EuroNCAP. In functie de versiunea de caroserie, Megane dispune de pana la 10 airbaguri (in functie de nivelul de echipare).