Renault a decis sa nu includa Loganul in gama de modele pe care le va comercializa din 2011 in India, masina urmand sa fie produsa si distribuita doar de compania partenera locala Mahindra & Mahindra (M&M), potrivit publicatiei indiene Business Standard.
"Loganul nu va face parte din portofoliul nostru destinat Indiei. Nu avem in vedere sa aducem din nou, aici, aceasta masina", a declarat Jerome Stoll, vicepresedinte executiv al Renault. Grupul francez are cu M&M un acord de licenta, insa acesta va expira in trei luni, potrivit Mediafax.

Loganul, vandut in prezent in India sub marca Mahindra-Renault, urmeaza sa fie construit si distribuit numai de M&M, iar brandurile Ranualt si Logan vor fi scoase din denumirea masinii. Motorul si sistemul de transmisie vor fi in continuare furnizate de grupul francez. Compania indiana are dreptul de a face modificari minore masinii, iar Renault ar putea asigura in viitor tehnologie pentru modernizarea acesteia.

O sursa apropiata situatiei a declarat ca M&M lucreaza la dezvoltarea unei versiuni cu o lungime mai mica de patru metri a Loganului. Potrivit legislatiei locale, pentru masini mai mici de patru metri se platesc taxe de 10% din valoarea autovehiculului. Pentru modelele mai mari, taxele urca la echivalentul a 22% din valoarea masinii.

Renault si M&M au infiintat in 2005 o companie comuna, Mahindra Renault, pentru construirea Loganului. Grupul francez s-a retras, insa, in aprilie 2010 din acest parteneriat, din care detinea 49%.

Renault intentineaza sa lanseze cinci modele in India in urmatorii doi ani, printre care sedanul Fluence si SUV-ul Koleos. Constructorul vrea sa ajunga la o cota de 5% din piata locala pana in 2014.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri