1. Nimeni nu vrea sa angajeze pe cineva care a shimbat multe joburi

Potrivit cercetarilor din domeniu, schimbarea joburilor va fi noul trend in viitor. Mai mult, Biroul de Statistica a Muncii (BLS) din Statele Unite evidentiaza faptul ca perioada medie de ocupare a unui post este de 4,4 ani. Este posibil insa ca aceasta perioada sa scada, intrucat 91% dintre tineri isi doresc sa ramana pe o pozitie mai putin de trei ani.

In plus, un studiu condus de Evolv arata ca timpul petrecut la un loc de munca nu are legatura cu perioada de timp pe care viitorul angajat o va petrece la noul loc de munca.

2. Sa contribui intotdeauna la sedinte

Acest sfat si-a pierdut actualitatea, dovedindu-se a avea un efect contrar celui asteptat. Sedintele nu sunt o ocazie de a arata sefilor si colegilor cat de implicat esti, ci trebuie folosite pentru a aduce un plus de valoare in relatiile de comunicare din companie. Mai mult, daca un coleg nu are nimic interesant de spus, este recomandat ca acesta sa-i asculte pe ceilalti.

3. Doar salariul conteaza

Majoritatea celor care se angajeaza viseaza sa fie milionari si isi cauta locul de munca in functie de criteriul salarial. Acest lucru inseamna ca traiectoria profesionala este de multe ori aleasa fara a tine seama de interesele personale.

Citeste si:

Potrivit unui studiu realizat de Institutul de Cercetare Gallup, peste 70% dintre angajatii din America nu sunt implicati la locul de munca, ceea ce atrage un cost de 550 de miliarde de dolari pentru economie.

Motivatia este mai importanta decat ambitiile banesti, intrucat un loc de munca care satisface nevoia de implinire profesionala va determina angajatul sa se implice mai mult, si sa isi mareasca si veniturile in timp.

4. Fii primul care vine si ultimul care pleaca

Cei care sfatuiesc angajatii sa vina primii si sa plece ultimii din companie gresesc. Argumentul potrivit caruia acest lucru ajuta proaspatul angajat sa urce pe scara succesului este perimat, intrucat comportamentul obsesiv la munca este in detrimentul productivitatii.

Un studiu realizat de Universitatea de Padova din Italia arata ca acest comportament atrage efecte negative, precum probleme de sanatate, absenteism crescut, si mai grav, performanta scazuta la locul de munca.

Specialistii recomanda gasirea unei balante intre timpul petrecut la locul de munca si cel dedicat pasiunilor, prietenilor si familiei.

Sursa foto: Om de afaceri cu o valiza/Shutterstock.com