Compania Draxlmaier in luna aprilie a acestui an a deschis o noua unitate de productie in judetul Brasov, in localitatea Codlea, in urma unei investitii care s-a ridicat la circa 50 de milioane de euro.

Organizatia a investit pentru prima data in 1993 in Romania, intr-o uzina din Pitesti. In anul 1999, compania a inceput productia in Satu Mare si Timisoara, in anul 2000 in Brasov si in anul 2003 in Hunedoara. In prezent, in patru dintre fabrici se produc echipamente electrice, iar in Brasov se produc interioare.

Ulterior lansarii unitatii din Brasov, compania a primit o comanda importanta din partea unui client, fiind in situatia de a avea nevoie de peste 100 de angajati.

"In cuvinte simple: nevoia te invata. Am primit o comanda mare din partea unui client foarte important pentru noi si ne-am dat seama ca avem nevoie urgenta de peste 100 de oameni. Am impartit fluturasi, pe care i-am printat pe o fata cu informatii despre companie si locurile de munca vacante si pe cealalta parte cu un CV tipizat, care poate fi completat foarte usor. Dupa completare, CV-urile se depun sau se transmit prin mail sau fax la sediul companiei", au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii Draxlmaier.

Acestia subliniaza ca si-au dat seama ca sunt in fata unei provocari careia trebuiau sa ii faca fata intr-un timp foarte scurt.

"Metodele clasice nu erau suficiente. Fizic, nu am fi avut o alta varianta sa ajungem direct la oameni pentru a-i convinge ca suntem o campanie serioasa, care prin prisma comenzilor primite de la clienti are posibilitatea de a crea noi locuri de munca. (...) Campania este inca in desfasurare, iar primii angajati au participat deja la sesiunile de training si sunt acum activi in productie", au explicat oficialii Draxlmaier.

Citeste si:

In prezent, producatorul cauta muncitori pentru linia de productie, precum si specialisti in zonele tehnice si administrative, pe fondul cresterii activitatii din acest moment.

Nu este obligatorie experienta, dar poate reprezenta un plus

Reprezentantii companiei sustin ca punctele forte ale unei astfel de campanii sunt contactul direct cu viitorii angajati si legatura directa pe care au creat-o cu potentialii candidati.

"Intrebarile au putut fi adresate direct angajatilor nostri care au si impartit aceste pliante. Oamenii s-au interesat de conditii si salariu si au obtinut imediat raspunsurile necesare. Campania a fost demarata la inceputul lunii august, iar la finalul lunii se va incheia. Pana acum am impartit peste 2.500 de fluturasi", spun cei de la Draxlmaier.

Mai mult, oficialii producatorului din domeniul auto afirma ca dupa succesul inregistrat de aceasta campanie, "cu siguranta" ea va fi reluata ori de cate ori va fi nevoie de noi angajati in cadrul fabricilor companiei.

Grupul german Draxlmaier are aproximativ 15.000 de angajati in cele cinci fabrici existente la Satu Mare, Pitesti, Timisoara, Hunedoara si Brasov. Recrutarea s-a accentuat in special in ultimii doi ani, cand a angajat circa 2.000 de persoane, prin extinderile de la Satu Mare si Brasov si deschiderea unei noi unitati de productie la Pitesti.

Citeste si HR managerul care gestioneaza 15.000 de angajati: Latura umana poate face diferenta intre doi candidati cu acelasi nivel de pregatire si experienta

Ea este HR managerul care gestioneaza 15.000 de angajati

Ea este HR managerul care gestioneaza 15.000 de angajati