Peste 300 de manageri din toata tara vor beneficia de pentru cele sapte seminarii, „Provocari antreprenoriale. Adaptare la contextul actual”, finantate din bani europeni si organizate de compania de consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale Ascendis in parteneriat cu Alianta Confederatiilor Patronale din Romania.
In luna decembrie a anului trecut Ascendis a anuntat inceperea implementarii unui proiect de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale finantat majoritar prin fonduri structurale, la care urmeaza sa aprticipe in total peste 1600 de manageri din 160 de IMM-uri.

Cele sapte seminarii fac parte din proiectul "Antreprenoriat strategic si crestere in Intreprinderile Mici si Mijlocii" cofinantat prin Fondul Social European - FSE si selectat in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Valoarea totala a proiectului este de 7.5 milioane de lei lei,( aproximatiu 1,8 milioane de euro) din care 95% este finantare nerambursabila, iar 5% este contributia firmei. Din valoarea finantarii nerambursabile, 94% vor veni din Fondul Social European.

Proiectul se va implementa pana in luna octombrie a anului 2010 si urmareste dezvoltarea abilitatilor de management si antreprenoriale ale unor manageri si angajati din cadrul IMM-urilor.

Cele sapte seminarii desfasurate pe rand in Bucuresti, Brasov, Constanta, Craiova, Timisoara, Cluj si Iasi se adreseaza managerilor si actionarilor din IMM-uri care au in special activitati in domeniile: productie industriala, TIC (Tehnologia Informatiei si Comunicarii), servicii cu valoare adaugata mare si turism si care sunt interesati sa afle cum pot sa-si dezvolte afacerile in contextul economic actual.

Toate seminariile sunt gratuite iar informatia prezentata vizeaza aspecte ca:

• Dezvoltarea IMM-ului: informatii utile in contextul economic actual;

• Bariere si oportunitati de crestere a IMM-urilor: informatii de actualitate despre evolutia mediului de business, schimbari necesare in gestionarea firmei, factori de succes pentru o afacere si abilitatile necesare in gestionarea unui IMM;

• Oportunitati de formare gratuita: modalitati prin care manageri si angajati din IMM-uri pot beneficia de cursuri privind: Dezvoltarea unui IMM; Managementul relatiilor cu clientii; Managementul culturii organizationale; Managementul resurselor umane; Managementul obiectivelor si al performantei.

Ascendis este una dintre cele mai mari companii de training, consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale si teambuilding din Romania, cu o echipa de 45 de consultanti si facilitatori si cu un portofoliu de peste 120 de clienti constanti. Printre clientii Ascendis se afla: Bancpost, BCR, Distrigaz Sud, Europharm, Holcim, IBM, ING Microsoft, Petrom, si Pfizer.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri