“Estimam ca 76% din cantitatea de placi ceramice achizitionata in acest an pentru placari rezidentiale va fi folosita pentru reamenajarea locuintelor. Mentionez ca acest procent a ramas neschimbat comparativ cu anul trecut si 2009 insa, comparativ cu 2008, a crescut usor, cu doar 5%”, spune Eduard Macarescu, director comercial al Lasselsberger Romania, care detine pe piata locala brandul Cesarom.

Estimarile companiei arata ca aproximativ 290.000 de locuinte vor fi reamenajate in 2011 cu gresie si faianta, valoarea totala a placilor ceramice fiind de 61 de milioane de euro.

Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 38,5 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2009, datorita cresterii prezentei in magazinele de bricolaj, majorarea numarului de distribuitori si pe campaniile de publicitate.

Grupul austriac este cel mai mare producator de placi ceramice din Romania, unde este prezent prin companiile Lasselsberger SA si Sanex Cluj-Napoca, reunite sub denumirea de Lasselsberger Romania.