Vanzarile retailerului german de bricolaj Praktiker in Romania au scazut in primul trimestru cu 29,5%, la 25,8 milioane de euro, compania invocand "conditiile macroeconomice dificile".
In lei, incasarile s-au redus cu 27,7%, se arata in raportul Praktiker privind rezultatele financiare din primele trei luni, citat de Mediafax.

"Vanzarile in state precum Romania si Grecia, care in mod normal au cea mai mare contributie la veniturile din afacerile internationale, au scazut semnificativ din cauza conditiilor macroeconomice dificile", mentioneaza sursa citata.

Retailerul noteaza, de asemenea, ca in cele doua state nu se intrevad semne de imbunatatire a situatiei.

In Romania, numarul magazinelor a ramas constant, la 27, in raport cu sfarsitul anului trecut.

Vanzarile Praktiker in afara Germaniei (Romania, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Grecia, Turcia, Ucraina, Albania si Luxemburg) au scazut cu 8% in primul trimestru, la 176,6 milioane de euro. Pierderile inainte de dobanzi, taxe si amortizare au urcat de la 11,6 milioane euro la 18,9 milioane euro. Numarul de magazine s-a majorat de la 105 la 108.

La nivel de grup, vanzarile au scazut in primul trimestru cu 10,9%, la 666,4 milioane de euro, iar pierderile inainte de dobanzi, taxe si amortizare au avansat cu 37,3%, la 71,6 milioane de euro.

Vanzarile Praktiker in Romania au scazut anul trecut cu 21,8%, la 193,6 milioane euro, iar grupul a anuntat in martie ca incasarile s-ar putea reduce si in acest an.

Principalii jucatori pe piata romaneasca de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Bricostore, bauMax, Ambient, Hornbach, Obi si Mr. Bricolage.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri