"Desi se inregistreaza un profit brut de 1,53 milioane lei la finele primului trimestru, prognoza privind scaderea semnificativa a veniturilor in lunile aprilie si mai fata de prevederile bugetate, impune luarea in continuare de masuri privind reducerea tuturor cheltuielilor", se arata intr-un comunicat Oil Terminal transmis luni Bursei.

Firma urmareste reducerea cheltuielilor materiale, cu energia, gaze, apa, cu reparatii-intretinere, fara a afecta functionarea terminalului petrolier in conditii de siguranta, si in ultimul rand diminuarea cheltuielilor cu personalul, se arata in sursa citata.

Consiliul de Administratie a aprobat vineri masura privind reducerea cheltuielilor cu personalul, in baza prevederilor din Codul Muncii, scrie Mediafax.

Masura se va aplica pana la remedierea situatiei economice, astfel incat compania sa poata realiza indicatorii economico-financiari prevazuti in bugetul de venituri si cheltuieli pentru 2011.

Compania mizeaza pentru acest an pe obtinerea unui profit de 3,14 milioane lei, in scadere usoara fata de castigul brut de anul trecut, de 3,6 milioane lei, pe afaceri usor mai mari, de 132,99 milioane lei, de la 132,25 milioane lei.

Citeste si:

Totodata, Oil Terminal si-a bugetat investitii de 19,45 milioane lei.

Potrivit sursei citate, Oil Terminal nu are datorii restante fata de bugetul statului, actionari, furnizori, banci sau alti creditori, iar linia de finantare a capitalului de lucru de trei milioane lei este neutilizata.

Firma este specializata in prestari de servicii privind primirea, depozitarea, conditionarea si expedierea titeiului, a pacurii si a altor materii prime lichide pentru import, export si tranzit.

Ministerul Economiei detine 59,62% din capitalul Oil Terminal. Fondul Proprietatea are o participatie de 10% din titluri, iar diferenta de 30,37% apartine altor actionari.

Cele mai recente tranzactii cu actiunile companiei au fost derulate miercuri, la pretul de 0,2295 lei pe unitate, iar la aceasta cotatie Oil Terminal are o capitalizare de 133,6 milioane lei.