Vanzarile Ranbaxy in Romania au avansat cu 12,5% in primul trimestru, de la 24 de milioane de dolari in primele trei luni ale anului trecut la 27 de milioane de dolari, reprezentand unul din principalii factori de crestere ai diviziei europene, a anuntat, marti, grupul farmaceutic indian Ranbaxy.
In primul trimestru, Ranbaxy a avut in Europa vanzari de 74 milioane de dolari, cu 10% mai mari decat in ianuarie-martie anul trecut, noteaza Mediafax.

La nivel de grup, vanzarile nete consolidate au scazut cu 12,4%, de la 541 milioane de dolari la 474 milioane de dolari.

Profitul dupa taxe al grupului a scazut de peste trei ori in perioada analizata, de la 209 milioane de dolari la 67 milioane de dolari.

Ranbaxy Laboratories, cel mai mare producator de medicamente din India, a preluat in luna martie 2006, de la fondul de investitii Advent International, un pachet de actiuni reprezentand 96,7% din actiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 milioane de dolari.

Grupul japonez farmaceutic Daiichi Sankyo a devenit actionarul majoritar al Ranbaxy Laboratories dupa finalizarea achizitiei a 64% din actiuni, la inceputul lunii octombrie 2008.

Terapia Ranbaxy estimeaza ca afacerile companiei vor creste pana in 2015 la 450-500 milioane lei, de la 350 milioane lei anul trecut, urmare a lansarii de noi produse si majorarii consumului de medicamente generice, a declarat, in ianuarie, directorul general al producatorului farma, Dragos Damian.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri