Vanzarile grupului farmaceutic ungar Egis in Romania au crescut usor, cu 2%, in perioada ianuarie-martie, trimestrul al doilea al anului fiscal 2011, de la 4,12 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut la 4,22 milioane de euro, arata Mediafax.
In primele sase luni din anul fiscal in curs, vanzarile Egis pe piata romaneasca au urcat cu 6%, de la 7,5 milioane de euro la 7,95 milioane de euro, potrivit raportului financiar al grupului.

Vanzarile in Europa Centrala si de Est, excluzand piata de origine Ungaria, au coborat cu 2% in trimestrul al doilea, de la 33,9 milioane de euro la 33,12 milioane de euro. Pentru primele sase luni ale anului fiscal, vanzarile din regiune au avansat cu 3%, de la 64,1 milioane de euro la 65,9 milioane de euro.

Grupul a avut vanzari de 31,6 miliarde de forinti (119,5 milioane de euro) in trimestrul al doilea, comparativ cu 28,7 miliarde de forinti in perioada similara a anului trecut. La sase luni, vanzarile au urcat de la 56,1 miliarde de forinti in anul fiscal 2010 la 63,5 miliarde de forinti (240,2 milioane de euro) in octombrie-martie anul fiscal 2011.

Profitul net a scazut la trimestru de la 4,7 miliarde de forinti la 4,5 miliarde de forinti (17 milioane de euro), dar a crescut in primele sase luni ale anului fiscal de la 8,8 miliarde de forinti la 9,2 miliarde de forinti (34,8 milioane de euro).

In Romania, rezultatele Egis sunt incluse in cele ale companiei franceze Servier.

Servier a obtinut in primele trei luni din acest an vanzari de 119,7 milioane de lei, clasandu-se pe locul al saselea in topul companiilor farmaceutice care activeaza pe piata locala (484 milioane de lei in ultimele 12 luni, cota 5%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri