UPS Returns Exchange este un serviciu combinat de livrare si preluare, care eficientizeaza logistica inversa pentru companii. Schimbul produselor de valoare mare, cum ar fi aparatura electronica sau medicala, devine mai eficient, in timp ce experienta post-vanzare a clientilor finali se imbunatateste. Serviciul este deosebit de util pentru expeditorii din industriile de inalta tehnologie, medicala si retail.

Cu UPS Returns Exchange, un curier UPS livreaza un articol de inlocuire si, in acelasi timp, preia articolul original, marcat pentru returnare. Curierul il asista pe client la ambalarea articolului returnat in aceeasi cutie folosita pentru livrarea articolului de inlocuire. Acesta este expediat imediat expeditorului original sau intr-o locatie alternativa, iar curierul UPS nu mai este nevoit sa efectueze a doua cursa. Instrumentele de urmarire ale UPS coreleaza expedierile de inlocuire si returnare, asigurand vizibilitate completa a intregii tranzactii, iar clientii pot primi o instiintare prealabila inainte de livrare.

Cel de-al doilea serviciu, UPS Returns Pack and Collect, ofera clientilor trei tipuri de cutii UPS pentru colectarea si returnarea unui articol. Un curier va duce cutia UPS si eticheta de returnare clientului, verificand rapid daca este vorba de articolul care trebuie returnat. Apoi, angajatul UPS va ajuta la ambalarea articolului, care va fi returnat expeditorului original prin reteaua UPS. Verificarea, competenta in ambalare si ambalajele UPS special concepute garanteaza minimizarea daunelor si returnarea bunurilor la destinatia prevazuta.

Citeste si:

UPS a anuntat si existenta unui nou plic expres resigilabil care permite primirea si returnarea documentelor in acelasi ambalaj. Plicul UPS expres reutilizabil, disponibil acum tuturor clientilor din Europa, este realizat 100% din fibra reciclabila. Acesta poate fi folosit de doua ori deoarece cea de-a doua banda adeziva permite o resigilare la fel de solida si durabila ca cea a unui plic UPS nou.

UPS a intrat in Europa in 1976, incepandu-si operatiunile locale in Germania. Ulterior, in 1990, UPS a intrat pe piata din Romania printr-un parteneriat cu Romtrans, si din 2000 prin sucursala proprie, Trans Courier Service, achizitionata de UPS in 2008.

In prezent, UPS Romania are aproximativ 135 de angajati si opereaza zilnic un zbor dedicat intre Otopeni si principalul sau centru aerian european din Koln, asigurand astfel o conexiune eficienta intre clientii romani si restul Europei si al lumii.