Totodata, profitul a crescut in perioada analizata cu 8%, la 1,4 milioane lei, iar volumul coletelor expediate a urcat cu 30%, potrivit Mediafax.

"Motoarele de crestere au fost implementarea serviciului on line, prima platforma on line de servicii de curierat care permite plata prin e-payment, atragerea de noi clienti si intensificarea activitatii comerciale", a declarat, intr-o conferinta de presa, directorul general al DPD Romania, Lucian Aldescu.

Pentru acest an, compania vizeaza o crestere a afacerilor cu 25% fata de anul trecut, de la 30,5 milioane lei la aproximativ 37 milioane lei, iar pentru anul viitor DPD estimeaza o majorare a rulajului cu 15%, la peste 40 milioane lei.

Serviciul de curieratul intern reprezinta 15% din afacerile companiei.

Potrivit datelor proprii, compania se afla pe locul cinci in piata de curierat din Romania, cu o cota de piata de 7% in primele trei trimestre, intr-un clasament care nu include compania de stat Posta Romana.

Citeste si:

Aldescu a spus ca piata de curierat a crescut in ultimii doi ani, una din cauze fiind migrarea clientilor de la Posta Romana catre companiile private pe segmentul de coletarie.

"In 2009 valoarea pietei de curierat era in mediul privat de 165 milioane euro, iar in 2010 a ajuns la 180 milioane de euro, asa ca pentru acest an credem ca mai exista loc pentru o crestere de 5%", a afirmat Aldescu.

El a adaugat ca Bucurestiul emite jumatate din volumele de trimiteri, iar la nivel national sunt mai multe primiri de colete in comparatie cu expeditiile.

GeoPost a achizitionat in 2008 compania romaneasca de curierat Pegasus, care a ulterior a devenit DPD Romania. Compania functioneaza in regim de franciza si are la nivel de national o retea compusa din 110 francizori cu 74 de depozite si 12.000 de coletele livrate zilnic. Pe plan extern compania poate efectua livrari in 220 de tari.

Principalul centru de coletarie al companiei este la Sibiu, insa mai detine unitati la Bucuresti, Bacau, Brasov si Buzau.