Victor Armaselu, cel care a ocupat functia de vicepresedinte de vanzari si distributie al Ursus Breweries din toamna anului trecut, a plecat din companie din aceasta luna.
Victor Armaselu a preluat aceasta functie in luna septembrie 2010, pozitie ocupata anterior de Andrei Haret.

Victor Armaselu a ocupat anterior functia de trade marketing director, coordonand din aceasta pozitie strategia generala de promovare a companiei la nivel de clienti si consumatori. In acelasi timp, a indeplinit rolul de project marketing manager pentru marca Stejar.

De asemenea, in perioada 2007 – 2009, Armaselu a ocupat pozitia de modern trade director.

Victor Armaselu s-a alaturat Ursus Breweries in 2005, ca national accounts manager.

Armaselu si-a inceput cariera in cadrul marinei comerciale, unde a activat timp de 7 ani. Ulterior, a trecut in domeniul vanzarilor, lucrand pentru mai multe companii multinationale si pentru clienti internationali. Inainte de a se alatura Ursus Breweries, el a ocupat succesiv pozitii manageriale in companii din domeniul asigurarilor de viata, al produselor industriale si al vanzarilor auto.

Victor Armaselu a absolvit Institutul de Marina Comerciala din Constanta.

Producatorul de bere are din aceasta luna si un nou presedinte in persoana lui Andrew Highcock, dupa ce Gary Whitlie si-a anuntat retragerea din activitatea profesionala.

Dupa ce in anul financiar 2009-2010 a raportat o scadere a vanzarilor de 13%, trendul a continuat si in perioada 2010-2011 cand Ursus Breweries a afisat o contractie de 8% a volumului de vanzari.

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.

Cititi si Povestea unui vanzator de bere: Cine tine carma unor branduri de milioane de euro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri