In prezent, 81 dintre magazinele La Doi Pasi sunt deja functionale dupa standardele .

[Lista magazinelor functionale sub brandul La Doi Pasi]

Practic, retailerul ofera revanzatorilor (comerciantilor) instruire si consultanta privind alcatuirea sortimentatiei, monitorizarea preturilor, dar si asistenta pentru activitatea de marketing.

In plus, la fiecare doua saptamani, Metro publica brosuri publicitare si promoveaza selectiv produsele proaspete, precum si cele marca proprie. Fiecare magazin are circa 1.500 de produse.

“Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata colaborarii”, se arata intr-un comunicat al Metro.

Retailerul isi pastreaza specificul cash & carry (vanzarea cu ridicata, pe baza de legitimatie de client).

Citeste si:

“Comertul traditional are o istorie in , iar noi dorim sa il sprijim in continuare. (…) Dorim sa le oferim comerciantilor independenti experienta noastra de lideri de piata, consiliere pe parcursul fiecarei etape a dezvoltarii afacerii”, a spus Marc Carena, director de management al clientilor in cadrul Metro Cash & Carry Romania.

Lansarea conceptului francizei La Doi Pasi vine dupa ce retailerul a inceput in 2008 un program de consultanta dedicat clientilor revanzatori. In urma acestuia, 2.000 de comercianti si-au remodelat magazinele.

Un program de franciza similar este sustinut de Metro si in Bulgaria si Polonia.

Metro Cash & Carry, parte a grupului german Metro AG, a venit in Romania in 1996, iar acum detine o retea formata din 32 de magazine (26 unitati Metro si alte 6 Metro Punct).

In total, Metro Cash & Carry este prezenta in 30 de tari si are peste 700 de magazine cash & carry si 100.000 de salariati.

Sursa foto: conturile Facebook ale magazinelor La Doi Pasi din Brezoi (Valcea), Baleni (Galati) si Bucuresti (Amzei).