Potrivit acestuia, anumite categorii de pe piata FMCG (Fast Moving Consumer Goods/paiata produselor de larg consum) poloneza sunt mai dezvoltate.
„Profi va testa toate categoriile de produse cu potential pentru consumatorii din Romania (...) Dulciurile, bauturile si snack-urile par sa se numere printre cele mai atractive categorii (de import din Polonia - n.r.) in momentul de fata", au precizat oficialii companiei.
In ceea ce priveste exportul, Profi ia in considerare uleiul de floarea-soarelui, „considerabil mai ieftin in Romania decat in Polonia".
Plan final de expansiune: 200-300 de magazine
Reteaua Profi a fost preluata de Enterprise Investors in toamna lui 2009, intr-o tranzactie de 66 milioane de euro. La momentul respectiv, lantul de magazine (cu politica de discount la vremea aceea) numara 67 de unitati.
In prezent, reteaua Profi numara 113 unitati, incluzandu-le si pe cele 6 foste magazine Al Comsib, cumparate de la familia Aldea din Sibiu.
[Profi redechide fostele magazine Al Comsib].
In urmatoarele doua luni, Profi isi va extinde reteaua pana la 130 de magazine, planul final de dezvoltare vizand 200-300 de unitati.
„Profi Rom Food a fost preluata in proportie de 100% de Enterprise Investors in 2009, cand reteaua se compunea din 67 de magazine, iar planurile initiale vizau dublarea acelui numar. In urmatoarele doua luni, reteaua va ajunge la aproximativ 130 de magazine si, in final, compania PROFI din Romania urmeaza sa ajunga la 200 - 300 de magazine", potrivit unui comunicat de presa emis de companie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: