Procesul de rebranding al producatorului de adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor presupune repozitionarea gamelor de produse din portofoliu, pastrand brandul Baumix doar sub forma de gama.

In ceea ce priveste pozitionarea drept integrator de solutii pentru personalizarea caselor, firma are in vedere colaborarea stransa cu arhitecti, designeri, mesteri, constructori, dar si cu beneficiari.

In plin proces pentru schimbarea numelui

Surse din piata sustin ca producatorul de materiale de constructii Baumix se afla in plin proces cu un alt producator din piata in vederea schimbarii numelui brandului din piata, proces care ar fi obligat compania sa isi schimbe denumirea pe piata.

Contactat de wall-street.ro, Augustin Russu a precizat ca procesul este pe rol si inca se judeca, iar la ultima infatisare au avut castig de cauza.

Citeste si:

Russu a precizat totodata ca in primele sase luni ale acestui an afacerile au stagnat, precizand ca piata de constructii este extrem de volatila.

„Afacerile au stagnat, nu sunt cresteri. Toata economia este la pamant, nu exista proiecte, singura crestere in piata este asigurata de programele de reabilitari, in lipsa unor alte lucrari de anvergura. Piata este atat de volatila, iar lunile de vara sunt cruciale pentru un business din constructii. Daca piata va evolua asa cum a inceput, atunci va fi greu pentru toti care activeaza in acest sector”, a declarat antreprenorul roman.

Compania a fost infiintata in anul 2003 si detine sase linii de productie, cu o capacitate de 35.000 tone lunar. Producatorul de materiale de constructii a avut anul trecut afaceri de 23,4 milioane de lei (5 milioane de euro), in scadere cu 14% fata de anul anterior.