Noul directorul general executiv, Mircea Coman, va contribui la strategia de dezvoltare a operatiunilor de retail la nivelul intregii tari si va implementa o forma de comert puternic orientata catre nevoile clientului. In timpul celor 14 ani in grupul Metro, Mircea Coman a dobandit experienta in vanzari, marketing si negocieri de contracte de amploare pe segmentul retail si FMCG. Tot el este initiatorului conceptului de franciza La Doi Pasi, franciza de retail in comertul traditional de proximitate, care numara in prezent peste 700 magazine la nivel national.

Cu expertiza acumulata in retail-ul modern, noul director general executiv Centrofarm poate aduce un plus de valoare companiei, dat fiind ca majoritatea farmaciilor Centrofarm sunt pozitionate in centre comerciale.

Centrofarm construieste un imobil de birouri de 10 etaje la Universitate

Centrofarm construieste un imobil de birouri de 10 etaje la...

"Experienta cladita de-a lungul anilor in retail m-a facut sa inteleg foarte bine nevoile consumatorului modern, educatia sa superioara si asteptarile din ce in ce mai mari. Astfel, obiectivul meu este clar: elaborarea si implementarea unui sistem competitiv de satisfacere a clientului, prin analizarea asteptarilor acestuia in raport cu produsele si serviciile oferite si actionarea in consecinta, cu o mentalitate proaspata, inovatoare si deschisa" , a declarat noul director general al Centrofarm.

Cu peste 80 de ani de experienta in domeniu, Centrofarm detine in prezent 55 de farmacii, dintre care 34 in Bucuresti si 21 in tara. Mai mult de jumatate dintre acestea se afla in centrele comerciale mari – un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca.