La Fantana va oferi, pe langa servicii si produse personalizate de furnizare a apei, si produse din cafea. Prin aceasta achizitie, La Fantana preia 9.500 de aparate de cafea, care se adauga celor 110.000 de watercoolere deservite in prezent.

”Avem o retea de distributie extinsa si eficienta, care ne permite sa dezvoltam noi directii. Preluarea distributiei Lavazza este un prim pas, care marcheaza inceputul unei etape noi in evolutia companiei”, a declarat Cristian Amza (foto), presedintele board-ului La Fantana Group.

Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 29 milioane de euro in Romania si Serbia si are un portofoliu de peste 40.000 clienti. Blue Coffee Service a raportat in 2013 o cifra de afaceri de 9,7 mil. euro, avand 82 de angajati.

Lavazza

Citeste si:

Lavazza este unul dintre cele mai importante branduri de cafea din lume, prezent in peste 90 de tari.

Grupul La Fantana numara peste 800 de angajati in Romania si Serbia, doua unitati de imbuteliere in Romania (Bucuresti si Talmaciu, jud Sibiu) si o unitate de imbuteliere la Mitrovo Polje, in Serbia.

Cititi si Cu ce ambitii de business pleaca in cursa noul CEO al La Fantana

Cu ce ambitii de business pleaca in cursa noul CEO La Fantana

Cu ce ambitii de business pleaca in cursa noul CEO La Fantana