Piata locala de bricolaj este dominata de catre retailerii romani Dedeman, Arabesque si Ambient, insa raportandu-ne strict la companiile specializate in bricolaj cu cele mai mari vanzari per unitate statistica se schimba.

Francezii de la Leroy Merlin, nemtii de la Hornbach si galatenii de la Arabesque domina topul lanturilor DIY cu prezenta in Romania care au inregistrat cel mai mare numar de vanzari per unitate.

Leroy Merlin, companie care anul trecut a raportat un rulaj de circa 25 – 26 de milioane de euro, conform informatiilor obtinute de catre wall-street.ro, este retailerul cu cele mai mari vanzari per magazin. Francezii detin in momentul de fata o singura unitate la nivelul intregii tari, care a generat vanzari de aproximativ 25 milioane de euro. Leroy Merlin este in curs de a finaliza cea de-a doua unitate din tara, in Craiova, iar recent, a anuntat ca a demarat lucrarile la cel de-al treilea magazin al retelei, al doilea din Capitala, pe soseaua Alexandriei.

Pe locul secund in top se situeaza nemtii de la Hornbach, companie care anul trecut s-a apropiat de pragul de 100 de milioane de euro cu numai cinci unitati la nivelul intregii tari. Hornbach, in curand singurul retailer german care va mai ramane la nivel local, a inregistrat anul trecut vanzari de 19,8 milioane de euro per magazin. Compania numara 655 de angajati in Romania.

Podiumul este completat de catre galatenii de la Arabesque, care, cu un rulaj de 340 de milioane de euro si 18 unitati la nivelul intregii tari au raportat venituri de 18,8 milioane de euro. Arabesque numara la finele anului trecut circa 2.500 de angajati in intreaga tara.

La polul opus, insa, se situeaza Mr. Bricolage, Praktiker si OBI. Cum arata statistica celor mai mari retaileri in bricolaj in functie de vanzarile pe unitate, in graficul de mai jos!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri