In prima zi a evenimentului, pe 11 noiembrie, vom analiza alaturi de speakeri de renume international, principiile omnichannel, best practices, viitorul canalelor de vanzari traditionale, dar si online. Vom discuta pe marginea infrastructurii din spatele abordarii omnichannel: de la unelte de marketing la logistica, cum transpunem experienta din magazin in cea de livrare din ecommerce. Pe langa dialoguri deschise, interactive, specialisti vor prezenta studii in exclusivitate.

Printre cei care vor dezbate provocarile si tendintele din retailul omnichannel si vor oferi solutii si sfaturi pentru a creste performanta businessurilor online se numara Alexandru Jijian, Evozon Systems, Thilo Kerner, SAP, Marius Ghenea, 3TS, Valentin Radu, Marketizator, Lucian Aldescu, DPD, Mihai Pastrascu, evoMag.ro, Mihnea Nicolescu, Media Galaxy, David Neacsu, Himalaya, dar si reprezentatii ai Microsoft, Mindspeed sau 2Parale, printre multi altii.

In a doua zi a evenimentului, pe 12 noiembrie, vom analiza cat de loial este consumatorul online vs. offline si vom dezbate expansiunea si inovatia in retailul brick&mortar. De asemenea vom urmari si aplica un studiu de caz care are in prim plan crearea unei campanii de marketing de succes, dar si unelte noi pentru castigarea si fidelizarea clientilor.

Printre cei care ne vor impartasi din experienta proprie se numara Rodney Collins, Truth Central- McCann, Calin Clej, PepsiCo, Mihaela Muresan, IKEA, Dragos Sirbu, Flanco, Catalin Cretu, VISA, Monica Eftimie, KFC, Cristina Miclea, Albalact, dar si alte nume de la companii ca Microsoft, Telekom, L’Oreal, Ecco Shoes sau McCann Bucuresti, printre altii.

In cadrul evenimentului vom avea si studii ce vor fi prezentate in premiera la retailArena, cum ar fi Customer Journey si Cumpar, deci exist- despre oameni si sacose, sustinute de Cosmin Costea, respectiv de Alina Stepan- Ipsos Research.

In cadrul workshop-urilor, sustinute de speakeri internationali la finalul dezbaterilor din cele doua zile, participantii vor afla informatii practice si actuale despre cum construiesti cu succes un business omnichannel de la Thilo Kerner, SAP, una dintre companiile de top in ceea ce priveste solutiile pentru retailul omnichannel. In a doua zi, participantii vor afla cum pot crea o campanie de marketing eficienta tinand cont de ce inseamna de fapt consumatorul si datele pe care le avem despre el de la Rodney Collins, director regional pe EMEA in cadrul Truth Central, divizia de consumer intelligence a McCann.

Ca la fiecare editie, evenimentul va avea si oportunitati si zone de networking, dar si o zona expozitionala unde vor fi demonstantii ale unor inovatii in retail. Va asteptam deci pe 11 si 12 noiembrie, incepand cu 08:00, la Hilton, sala Le Diplomat, in Bucuresti, pentru a redefini impreuna retailul.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.