1. Dezvoltati ori cumparati instrumente prin care sa vedeti intr-un singur loc datele despre clienti si produsele de pe stoc.
2. Creati o retea prin care consumatorii pot sa cumpere, dar si sa returneze produse oriunde.
3. Puneti mobilitatea pe loc.
4. Dezvoltati-va in tarile in curs de dezvoltare.
5. Faceti astfel incat consumatorii sa aiba o experienta personalizata si adaptata contextului.
6. Diferentiati-va prin brand, interactiune cu clientii si inovatie
7. Digitalizati magazinul prin tehnologia Internet of Things.
8. Fiti mereu mai rapizi.

Citeste si: Thilo Kerner, SAP: 80% dintre CEO cred ca brandurile lor ofera o experienta placuta. Doar 8% dintre consumatori cred asta

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

SAP: Tehnologiile 3D si realitatea virtuala pot influenta retailul

SAP: Tehnologiile 3D si realitatea virtuala pot influenta retailul