Anul trecut Dacia Plant a raportat o cifra de afaceri de 29 mil. lei, in crestere cu 24% fata de 2014. Evolutia s-a datorat trecerii ”de la un sistem de management antreprenorial la manageri cu experienta pentru departamentele cheie ale companiei” si dezvoltarii distributiei atat in marile lanturi de farmacii, cat si in reteaua de supermarketuri. In prezent, produsele sunt disponibile in peste 5.000 de puncte de vanzare.

”Este momentul maturizarii si consolidarii modului in care companiile romanesti inteleg sa isi promoveze si distribuie produsele. Diferenta o va face investitia in branduri, inovatia, brandingul si creativitatea”, spune Carmen Dinca, director marketing Dacia Plant.

In prezent compania are 205 angajati.

Afacerea Dacia Plant a fost infiintata in anul 2002 de catre Calin Ianta si Radu Ionescu, fosti colegi de facultate, care au imprumutat de la parinti 100 de euro pentru a investi in plante medicinale. Patru ani mai tarziu, cei doi antreprenori cumparau terenuri pentru culturi proprii, iar in 2010 deschideau, langa Brasov, fabrica de la Bod.

Afaceri de milioane cu suplimente alimentare: Ce reteta a folosit Dacia Plant, business pornit cu 100 euro

Afaceri de milioane cu suplimente alimentare: Ce reteta a folosit...