Cardul Flanco-Cetelem a fost lansat in august si este un instrument de plata pentru clientii retelei de distributie de produse IT&C, electronice si electrocasnice, care au mai contractat in trecut un credit in reteaua de magazine Flanco. Cardul are o dobanda anuala de 25%, limita de creditare este de 5.500 de euro, are o perioada de gratie de 45 de zile si poate fi utilizat atat pentru a achiztiona produse din magazinele Flanco, cat si in retelele de comercianti si ATM-uri, in Romania si in strainatate, oriunde este acceptat MasterCard.

"Utilizatorii acestui nou produs financiar primesc o oferta personalizata lunar, in functie de tranzactiile efectuate, beneficiind, totodata, de reduceri la achizitionarea produselor Flanco", a declarat directorul general al Cetelem IFN, Phillippe Foursy.

Compania de credite de consum Cetelem IFN SA a lansat , in cursul lunii septembrie, un card din familia Mastercard, denumit "Cardulescu". Cardul va fi oferit, la inceput, doar persoanelor care au incheiat anterior un contract de credit de consum cu Cetelem.Pana la sfarsitul lunii octombrie au fost emise 45.000 de asemenea carduri, potrivit oficialilor Cetelem.

Cardul de credit destinat clientilor Cetelem poate fi folosit imediat dupa activare, oriunde este afisata sigla Mastercard. Cardul este in lei noi, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM. Dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile, iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%, precizeaza oficialii Cetelem IFN, conform NewsIn. Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%, potrivit informatiilor oferite de companie.

Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005, in urma unei tranzactii in valoare de aproximativ 40 milioane euro. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si lider in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala. Pe parcursul celor trei ani de activitate, Cetelem IFN SA a oferit finantare unui numar de peste 1,2 milioane de clienti, in valoare de peste 390 milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 1800 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati.

Citeste si:

Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai, a atins, in primele sapte luni ale anului 2006, valoarea de 64 milioane euro, potrivit datelor companiei. Portofoliul de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere, prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum electrice-electrocasnice, mobila si IT
Cetelem Romania si-a propus pentru 2006 sa acorde credite de circa 140 milioane euro, sa intre pe segmentul imprumuturilor auto si sa lanseze noi carduri de credit.

Reteaua Flanco face parte din grupul Flamingo International si detine in prezent 100 de magazine dintre care cinci centre comerciale de suprafata mare, Flanco World. Pana la sfarsitul acestui an compania va mai deschide un magazin Flanco World, de peste 2.000 metri patrati, iar reprezentantii Flamingo au anuntat deschiderea a zece magazine Flanco World in 2007. Flanco World este un concept dezvoltat de Market Value, companie franceza de branding, specializata in identitate vizuala si in concepte de magazine.

Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete cuprinse intre 1.000 si 3.000 metri patrati amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes. La nivelul grupului Flamingo International continua procesul de integrare a retailerului Flanco, inceput in luna mai a acestui an. Sediile centrale Flamingo si Flanco functioneaza impreuna, fuziunea de personal a fost finalizata, iar oferta magazinelor Flanco a fost imbogatita cu produse comercializate anterior numai in reteaua Flamingo.

Grupul Flamingo International cuprinde cinci lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo, Flamingo Computers si Future Shop. Lanturile de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice atat in Romania, cat si in Serbia-Muntenegru. Grupul tinteste o cifra de afaceri de 160 milioane de euro in 2006, respectiv o cota de piata de 20%, desi piata de retail in Romania a inceput anul in scadere. Principalii jucatori concurenti pe piata de profil din Romania sunt Altex si Domo.