Mega Image, retea de supermarket-uri parte a grupului belgian Delhaize, si-a majorat capitalul social la 45 milioane lei, de la 25,7 milioane lei, cu 19,3 milioane lei prin aportul asociatului unic Delhaize Nederland B.V., potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial Structura capitalului social al Mega Image este de 44,74 milioane lei, aport in numerar si aproximativ 310.000 lei, aport in natura.

Mega Image, are in prezent o retea formata din 18 supermarketuri, situate in Bucuresti , Ploiesti si Constanta. Reteaua comercializeaza produse alimentare, bauturi alcoolice si nealcoolice, produse apicole, produse cosmetice, detergenti, produse de uz casnic, legume si fructe.

Mega Image este membra a Delhaize Group, societate infiintata in Belgia in anul 1864. in martie 2000, grupul belgian a achizitionat 51% din actiunile Mega Image, ulterior pachetul de actiuni majorandu-se la 70%. La sfasitul lui iunie 2004, grupul belgian a preluat integral reteaua de magazine ce poarta sigla Mega Image.

Citeste si:

In 2005, Mega Image a inregistrat o pierdere neta de 810.411 lei la o cifra de afaceri de 196 milioane lei, potrivit datelor citate de NewsIn. Delhaize Group, care a inregistrat anul trecut vanzari de 18,6 miliarde euro si un profit net de 364,9 milioane euro, detine magazine de tip supermarket in opt tari de pe trei continente: America de Nord, Europa si Asia.

La sfarsitul anului 2005 grupul inregistra un numar de aproximativ 136.000 de angajati si o retea de 2.636 de magazine. Cele mai multe magazine sunt sunt in Statele Unite, Belgia si Grecia. Grupul mai detine magazine in Cehia, Romania si Indonezia.

Principalii concurenti Mega Image pe piata de profil din Romania sunt La Fourmi , G'Market, Primavara , Angst , Cris Tim.