Vanzarile Cotnari cresc cu 30% in perioada sarbatorilor de iarna, cele mai vandute fiind vinurile dulci, Grasa si Tamaioasa Romaneasca, a declarat directorul de marketing al Cotnari, Laurentiu Anghel.
"De obicei, aprovizionarea casnica se face inainte de Craciun, dar se intalnesc cresteri in vanzari si in perioada Revelionului. Este cazul restaurantelor, care se aprovizioneaza pentru mesele festive", a declarat pentru NewsIn, Laurentiu Anghel. Acesta a precizat ca cel mai bine se vand vinurile dulci, dar exista cresteri si in segmentul vinurilor seci sau demiseci, gen Chateau Cotnari sau Blanc Cotnari.

Daca vanzarea medie lunara este de 800.000 de sticle de vin, in perioada sarbatorilor de iarna Cotnari SA se asteapta sa vanda peste un milion de sticle de vin. Din aceasta cantitate circa 200.000 de sticle de vin ajung in restaurante.

Cotnari SA produce patru soiuri de vinuri, respectiv Grasa de Cotnari, Tamaioasa Romaneasca, Feteasca Alba si Francusa de Cotnari. in 2006, Cotnari a lansat o noua gama de produse, selectie de vinuri albe, Chateau Cotnari, Blanc Cotnari, Grasa 2000 si busuioaca de Moldova.

Vinul este valorificat atat pe piata interna, cat si pe cea externa in tari ca Japonia, Grecia, Statele Unite ale Americii.

In 2006, Cotnari SA a realizat o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro, comparativ cu cifra de afaceri de 17 milioane de euro din 2005. De asemenea, societatea a obtinut un profit net de 1,1 milioane de euro, in crestere cu 22 % fata de anul precedent cand profitul a fost de 900.000 de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri