Kaufland, reteaua germana de magazine de tip discount, a investit sapte milioane de euro in cel de-al 21-lea hipermarket din Romania, care va fi inaugurat joi la Sibiu.

Magazinul este construit pe un teren de aproximativ 26.277 metri patrati si ocupa o suprafata de 6.612 metri patrati. Centrul comercial Kaufland din Sibiu are o parcare cu o capacitate de 332 locuri. Hipermarketul din Sibiu este al patrulea hipermarket inaugurat anul acesta, dupa deschiderea magazinelor din Piatra Neamt, Turda si Targu Jiu.

Kauflanda investit, pana in prezent, in Romania aproximativ 287 de milioane de euro. Anul trecut, compania a demarat un proiect in Romania, in parteneriat cu Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care presupune investitii de 300 milioane euro pe termen lung.

Kaufland Romania a creat pana in prezent aproximativ 4.450 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazinele din Bucuresti si in mai multe orase din tara.

Hipermarketul Kaufland ofera alaturi de produsele din departamentul alimente, produse din domeniile menaj, sticlarie, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon, la care se adauga oferte speciale saptamanale.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro si are peste 166.000 de angajati in intreaga Europa. Pe plan international, retailerul german detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri