Dintre cele doua branduri, Salonta, liderul segmentului de mezeluri crud-uscate din Romania, a avut o pondere de 40% din cifra totala de afaceri a companiei.

Anul acesta Principal Company a programat pentru Salonta investitii de peste 1 milion de euro, asta dupa ce anul trecut compania a investit in tehnologia pentru marirea capacitatii de productie a mezelurilor Salonta, peste 1.2 milioane euro. Brandului Principal i se vor aloca anul acesta 2,8 milioane de euro, tot pentru cresterea capacitatii de productie.

Reprezentantii companiei estimeaza ca in 2007 vanzarile vor creste masiv, cel putin pentru Salonta. ''Anticipam o crestere de peste 50%, crestere ce se va datora atat continuarii comunicarii eficiente cu consumatorii, maririi numarului de magazine in care suntem prezenti cat si lansarii de produse noi'', a precizat pentru Wall-Street Radu Dumitrescu, brand manager Salonta si Principal.

Citeste si:

Sfarsitul anului 2006, perioada de varf pentru vanzarile de produse premium, a adus o crestere de 1% a cotei de piata pentru Salonta, liderul segmentului de mezeluri crud-uscate din Romania. Produsele Salonta aveau in decembrie-ianuarie 2006 o cota de 8% pe piata mezelurilor, aceasta atingand nivelul de 12,6% in decembrie-ianuarie 2007. Vanzarile au inregistrat o crestere de 75%, procent raportat la aceeasi perioada. Trendul ascendent s-a datorat in mare parte campaniei de promovare incepute anul trecut.

Localizata in judetul Bihor, fabrica Salonta are o traditie de peste 30 de ani in producerea mezelurilor crud-uscate, cu si fara mucegai. Fabrica Salonta face parte din Principal Company S.A., companie care detine inca o fabrica de mezeluri in comuna Filipestii de Padure, judetul Prahova, specializata in producerea mezelurilor fierte si afumate.