Aproximativ 80% din cifra de afaceri provine din vanzarea de combustibili, restul de 20 de procente fiind generate de serviciile conexe din benzinarii.

Cota de piata MOL Romania a crescut la 14,4% in 2006, compania fiind al doilea jucator pe piata romaneasca de profil in ceea ce priveste volumul de vanzari retail de carburant.

Vanzarile de combustibil au crescut cu 26,3% in 2006 fata de anul anterior, ca rezultat al extinderii retelei si cresterii de 13% in ceea ce priveste volumul mediu de vanzari pe statie de distributie.

"Ne asteptam ca 2007 sa fie un an bun pentru noi, in care sa ne extindem si sa ne optimizam reteaua", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.

Citeste si:

"Intentionam sa extindem reteaua pentru a putea satisface tot mai multi clienti, din tot mai multe centre urbane mici si mijlocii, deoarece suntem deja prezenti in orasele mari". Compania intentioneaza sa investeasca anul acesta 12 milioane de euro pentru extinderea retelei pana la 129 de locatii, prin investitii Greenfield si achizitii Brownfield.

Grupul MOL a avut un profit operational mai mare cu 31% fata de anul precedent, in timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinti (1,574.3 milioane de dolari), mai mult cu 86,5 miliarde de forinti (410.9 milioane de dolari) fata de nivelul din anul anterior.

MOL Romania face parte din Grupul MOL, principala companie integrata de petrol si gaze din Europa centrala si rasariteana, valoarea sa fiind estimata la 12 miliarde de dolari.

Hypermarketurile si-ar putea deschide benzinarii

Hypermarketurile si-ar putea deschide benzinarii

Hypermarketurile si-ar putea deschide benzinarii