Directorul general al Fan Courier, liderul pietei locale de curierat, estimeaza ca valoarea pietei de curierat din Romania in 2007 va creste pana la aproximativ 200 milioane de euro, de la 80 de milioane anul trecut

Fan Courier si-a majorat afacerile in primul trimestru din 2007 cu 45% comparativ cu perioada similara din 2006, potrivit datelor preliminare ale companiei. "Ritmul de crestere este cel anticipat si previzionat pentru 2007, compania estimand o cifra totala de afaceri de 32 de milioane de euro pentru anul in curs si pastrarea pozitiei de leader", a declarat pentru Wall-Street directorul general al companiei, Adrian Mihai.

Fan Courier Express a inregistrat in perioada sarbatorilor pascale o crestere a numarului de livrari cu 40% fata de o saptamana obisnuita potrivit datelor transmise de catre companie. “Ne asteptam la o asemenea crestere a operatiunilor inainte de Pasti” spune Adrian Mihai, unul dintre cei trei directori Fan Courier. “In plus, spre deosebire de alti ani, discrepanta dintre Bucuresti si restul tarii nu a mai fost atat de mare, (Bucuresti o pondere de 60% din total, iar restul tarii 40%)”, a adaugat acesta.

Compania isi bazeaza estimarile privind afacerile din acest an pe clientii deja existenti cat si pe atragerea clientilor noi. "Volumul afacerilor clientilor deja existenti cunoaste un ritm dinamic de dezvoltare. Pentru ca volumul si aria de acoperire nationala a activitatilor acestora sunt in plina ascensiune este firesc sa atraga dupa sine o crestere semnificativa a serviciilor de curierat", explica directorul Fan Courier.

Potrivit datelor prezentate de catre companie, numarul clientilor noi atrasi in primul trimestru din acest an a crescut cu 23% comparativ cu perioada similara din 2006. "Noii clienti vin dintr-un spectru larg de industrii si domenii, de la constructii si materiale de constructii pana la IT&C. Pe langa aceasta, am anticipat corect si am vazut un un potential de business ridicat in domeniul comertului electronic, nu numai in Bucuresti, dar si in provincie", a mai spus Adrian Mihai.

Directorul companiei de curierat mai spune ca serviciile express pe segmentul premium desfasurate in Bucuresti vor cunoaste o dezvoltare semnificativa in viitorul apropiat pentru ca ritmul de dezvoltare a economiei este mai alert in Capitala decat in restul tarii.

Compania si-a bugetat pentru acest an investitii totale in valoare de sapte milioane de euro, din care aproximativ 800.000 de euro au fost investiti deja in primele trei luni din acest an. Principala directie a investitiilor realizate deja in acest an a constituit-o parcul auto, Fan Courier ajungand la 1070 de masini dupa achizitionarea altor 30 de autovehicule. Compania a mai investiti 100.000 euro in suport IT si 50.000 de euro in traing-uri pentru echipa, care si-a sporit numarul membrilor cu aproximativ 120 de persoane. Numarul angajatilor Fan Courier a ajuns astfel la peste 1.500.

O pondere importanta din investitiile Fan Courier in acest an va fi detinuta de constructia unui nou sediu central si a unui nou depozit, de 6.000 - 7.000 m2, a carui constructie se va ridica la aproximativ trei milioane de euro.

Directorul companiei estimeaza de asemenea ca in ceea ce priveste Europa Centrala si de Sud-Est, piata de curierat va ajunge pana in 2010 undeva la 2,7 miliarde de euro. Fan Courier a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro. Compania este condusa de catre Adrian Mihai, Felix Patrascanu si Neculai Mihai.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri