Compania activeaza in domeniul selectiei si plasarii de personal, si estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri de 12 milioane euro, in crestere cu 60% fata de anul precedent (7,5 milioane euro), si atingerea unei cote de piata de 25-30%.

Distributia veniturilor pe segmente a fost reprezentata in proportie de 30% de recrutare si selectie de personal (care detine cea mai mare marja de profit – 30%), 60% - leasing de personal si 10% - restul.

Potrivit reprezentantilor Lugera&Makler, vanzarile au fost influentate de cererea crescuta de servicii de resurse umane, iar tendinta ascendenta s-a mentinut si datorita diversificarii gamei de servicii (oferirea de servicii de payroll, leasing de personal, consultanta, training, outsourcing).

Citeste si:

Compania are in acest moment birouri regionale la Timisoara, Brasov, Ploiesti, Arad, Iasi, un JobShop la Bucuresti, existand posibilitatea deschiderii pana la sfarsitul anului a unui branch si la Sibiu. Investitia medie intr-o astfel de locatie se situeaza in jurul valorii de 30.000 euro, suma care poate varia insa destul de mult in functie de context. ”Investitia cea mai mare sunt oamenii”, a declarat Cristina Savuica, country manager Lugera&Makler.

In opinia Cristinei Savuica, in domeniul resurselor umane, competita s-a accentuat in ultima perioada, atat in randul agentiilor de HR, cat si in cazul angajatorilor - in special pentru ocuparea pozitiilor de middle si top-management. Pentru pozitiile de entry-level, exista mai multe oportunitati, datorita jucatorilor noi de pe piata. Oficialii companiei recunosc insa ca in acest moment piata romaneasca se confrunta cu o lipsa de personal calificat in foarte multe domenii.

Grupul Lugera & Makler a intrat pe piata romaneasca in 2001 si este unul din liderii pietei locale de selectie si plasare de personal, oferind servicii integrate de resurse umane. Grupul olandez mai este prezent, in zona Europei Centrale si de Est, in Cehia, Slovacia, Polonia, Armenia, dar si in Olanda.