Mega Image va deschide anul acesta, in capitala, cinci magazine noi, dintre care doua in Berceni si cate unul in Giulesti si City Center, pentru care va investi in total aproximativ cinci milioane euro. De asemenea retailerul a decis sa se extinda si in tara prin deschiderea a doua magazine in Constanta si unul in Ploiesti.

In acelasi timp, magazinele vechi sunt introduse treptat intr-un proces de remodelare care va presupune diversificarea gamei de produse si investitii in tehnologii performante (cuptoare pentru produse de panificatie, rotisoare de ultima generatie, noi tipuri de rafturi pentru o expunere cat mai eficienta a produselor).

"Ne concentram pe sanatatea clientilor prin introducerea unor campanii de educare in magazine, precum programul “5-a-day”, prin intermediul caruia informam consumatorii asupra beneficiilor consumului de cinci fructe sau legume pe zi”, a declarat directorul general Mega Image, John Kyritsis.

Mega Image are un lant de 19 supermarketuri dintre care 15 in Bucuresti, unul in Voluntari, judetul Ilfov, unul in Ploiesti si doua in Constanta. in 2005, Mega Image a inregistrat o cifra de afaceri de 65 milioane de euro. Mega Image este membra a Delhaize Group, societate infiintata in Belgia in 1864. In martie 2000, grupul belgian a achizitionat 51% din actiunile Mega Image, ulterior pachetul de actiuni majorandu-se la 70%. La sfarsitul lui iunie 2004, grupul belgian a preluat integral reteaua de magazine ce poarta sigla Mega Image.

Citeste si:

Delhaize Group, a obtinut in 2005 vanzari de 18,6 miliarde euro si un profit net de 364,9 milioane euro. Grupul detine magazine de tip supermarket in opt tari de pe trei continente: America de Nord, Europa si Asia. La sfarsitul anului 2005, grupul inregistra un numar de aproximativ 136.000 de angajati si o retea de 2.636 de magazine. Cele mai multe magazine sunt localizate in Statele Unite, Belgia si Grecia. Grupul mai opereaza centre comerciale in Romania si Indonezia.

Mega Image a inregistrat in 2006 venituri din vanzari in valoare de 249.555.801 RON, ceea ce inseamna o crestere de 10,8% fata de 2005 cand s-au inregistrat venituri din vanzari in valoare de 225,296,298 RON. Inca din 2006 Mega Image s-a focusat pe cresterea sortimentatiei in cadrul produselor marca proprie:365 – cu o sortimentatie ce a depasit la momentul actual 190 de produse prezente in aproape toate categoriile, reprezentand pentru clienti cele mai bune cumparaturi in fiecare ziCare – o marca nou introdusa pe piata pentru produse de ingrijire de foarte buna calitate la preturi competitive Le Boucher – noua marca pentru carnea Mega Image. Investitiile in deschiderea de noi magazine vor continua si in viitor, ridicandu-se la aproximativ 1 milion euro in medie pe magazin.