Potrivit unui comunicat remis NewsIn, investitiile pe care compania le-a facut anterior au dus, in primul trimestru al anului 2007, la cresterea productivitatii muncii cu 21% fata de primul trimestru al anului 2006. Investitiile facute au vizat modernizarea celor trei unitati de productie, calificarea personalului, calitatea produselor si reteaua de magazine.

Cresterea cifrei de afaceri a avut la baza cererea de consum si a avut ca rezultat diversificarea gamei de produse, se mai arata in comunicat. Compania mai informeaza ca, pentru vara anului 2007, a fost pregatita o gama completa de produse BBQ, care pot fi regasite in vitrinele magazinelor sub sloganul "Angst te invita la gratar".

Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj. De asemenea, printre obiectivele pentru anul 2007, Angst include deschiderea a inca cinci locatii in Capitala si a altor trei in provincie.

Anul trecut, Angst-ul a inregistrat o crestere a vanzarilor de mezeluri de 25%, fata de 15% cat a fost cresterea totala a pietei, in principal pe baza intensificarii activitatilor de cercetare dezvoltare a produselor si prin extinderea retelei de magazine. Conform estimarilor Angst se mentine intre primii cinci jucatori ai pietei.