"Am avut mai mui multe serii de discutii cu fonduri de investitii si cu alti investitori strategici, care ne-au facut oferte tentante. Chiar daca nu putem da nici un nume exista si din partea noastra interes pentru vanzare, dar acest lucru se poate intampla cred ca doar dupa anul 2009, atunci cand vizam prima pozitie in topul companiilor de curierat din Romania", a declarat presedintele companiei, Bogdan Carcu.

Potrivit oficialilor companiei, pe piata de curierat vor intra in perioada urmatoare mai multor jucatori internationali de profil prin achizitii sau investitii greenfield, iar acest lucru va duce la disparitia mai multor firme mici. Carcu sustine ca printre posibilele companii noi, se numara posta austriaca dar si o alt firma de curierat din Grecia.

Directorul de marketing al companiei Curiero, Teodora Radulescu, a estimat ca in 2007 piata de curierat intern si extern se va situa la aproximativ 200 milioane euro, iar scurtarea procesului de sortare si a timpului de livrare, precum si procesarea unor cantitati mari de expedieri vor face diferenta.

Curiero ocupa, in prezent, locul patru pe piata de curierat intern. Compania asigura la nivel national servicii de curierat rapid, curierat expres local, curierat postal si cargo. Curiero a avut anul trecut o cifra de afaceri de opt milioane euro.

Citeste si:

Curiero are 74 puncte de lucru in tara, pe langa cel din Bucuresti, prin care asigura acoperirea nationala pentru serviciile sale. Compania si-a planificat ca, de la 1 iunie 2007, sa extinda livrarea fara taxare suplimentara pentru kilometri exteriori de la 1.200 localitati, cate beneficiaza in prezent de acest avantaj, la toate cele 14.000 de localitati existente in Romania, inclusiv comune si sate.

Curiero si-a propus pentru 2007, pe langa dublarea cifrei de afaceri, pana la 16,6 milioane de euro, extiderea flotei auto la 500 de vehicule, introducerea scanner-elor si a GPS-urilor pentru monitorizarea flotei, dar si colaborarea cu un numar total de 3.000 de clienti.

Curiero a derulat pana in prezent, inclusiv semestrul I, investitii de circa 6,8 milioane de euro, iar marea majoritate a fondurilor (cinci milioane de euro) au fost canalizate catre extinderea flotei auto, a spus, marti, presedintele companiei de curierat, Bogdan Carcu. Pe langa acesti bani, compania de curierat a mai cheltuit alte 1,3 milioane de euro pentru achizitia de terenuri si amenajarea sediilor si 500.000 de euro pentru gestiune informatica, scannere si GPS-uri, a adaugat presedintele Curiero.